Helgen är snart över

Har varit ett skönt veckoslut. På fredag kväll var vi ut och äta med arbetskompisarna och det var kul. Det blev lite vin till maten och några öl och drinkar efteråt. Var hemma lite före 4 på natten så det var lite tröttsamt igår... Men bs visade 7,6 kl. 9 då jag vaknade, så det var ju fint :)
Så igår, lördag, blev det bara hemmadag. Hade besök av en ny bekant på eftermiddagen och det var kul. Vi pratade en del och lärde känna varann lite till. Kvällen spenderade jag ensam med chips och hyrfilm. Skönt med sådana kvällar! Hyrde filmen New in town. Den var helt ok, men lite halvtråkig.
Idag har jag slöat igen. Hade tänkt ta mej en promenad, men det har regnat hela dagen, och eftersom jag inte ännu heller är helt frisk, så ville jag inte göra mej våt. Det är ändå rätt kallt där ute. Nu väntar en ordentlig tv-kväll igen :) Det är finska Let´s dance, Ensam mamma söker, finska Big Brother, Parlamentet som gäller :) Och om jag får besök ikväll igen så hade jag tänkt göra pizza oxå . Mums. Usch så det blivit mycket kolhydrater och ohälsosamt denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0