Rehaben är över :(

Var ju hela förra veckan på diabetesrehabilitering. OCH DET VAR SÅ KUL och givande!!!  Jag hade tänkt blogga alla kvällar och berätta vad där händer osv. MEN diabetescentret var mitt ute på landet, och min nätsticka fungerade inte där! :( Jättesynd. Nu har jag ju redan hunnit glömma en hel del...

Har träffat diabetesskötaren, läkare, psykolog, näringsterateut och fysioterapeut alla dagar där. Så borde det ju alltid vara. Fick en massa nu info om insulinpump, så nu är jag ännu mera taggad på att skaffa mej en sådan. Bara vårdstället tycker lika! Testade att ha punpkanyl i magen ett par dagar, klämde och rev i den, men det kändes ingenstans.

Nu har jag varit hemma i vardagslivet denna vecka. Tråkigt! Skulle gärna ha stannat på rehab ett tag till.
Har igen fått med mej en jobbig flunssa :( Imorgon ska jag först på lillajulskryssning och sen på klassträff på kvällen, så får väl dränka mej i medicin så jag orkar.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul och intressant att läsa om "diabetes rehabiliteringen" Skulle också vilja gå på något liknande :)

Under hur många dagar var det?

Jag har ju pump och det är verkligen super tycker jag! Så jag håller tummarna att du får en!

2010-11-23 @ 17:42:38
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Nina

Rehabiliteringen var från måndag till fredag. Vi var 14 pers i gruppen i åldrar 20-35. Superkul!

2010-11-24 @ 09:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0