Mår illa :(

Har sovit jättedåligt inatt, och inte så konstigt, eftersom bs låg på 22,2 i morse. Usch. Åt frukost och och stack extra insulindos för över en timme sen och ligger ännu på 21,9 :( Mår jätteilla.  Undrar om jag glömt att sticka Levemiret till natten, annars kan jag inte fatta vad detta beror på. Hade 9,9 innan jag gick och lade mej. Att sticka insulin går som rutin så det är också nästan omöjligt att efteråt komma ihåg om jag stuckit eller inte.

Nå, stack nu 4 enheter humalog till och ska mäta om en stund på nytt. Om det inte händer nåt måste jag väl gå hem efter min ketonmätare och kolla att allt är ok. Äckligt att må så här. Och försöka jobba tillika :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0